سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 6  بازدید دیروز: 2   کل بازدیدها: 4936
 
 
|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||   || درباره من || وبلاگ خدا - نقطه ویرگول
|| لوگوی وبلاگ من || وبلاگ خدا - نقطه ویرگول

|| لوگوی دوستان من ||


|| اوقات شرعی ||


وبلاگ خدا
نویسنده: میرزا(دوشنبه 86/6/5 ساعت 8:54 صبح)

 

سحرگاهان که در خوابی

تو را من لینک خواهم کرد

به بقال محل هم لینک خواهم داد

به وبلاگ گدایان و سپوران نیز خواهم رفت

سحرگاهان که در خوابید من هم خواب خواهم دید

مرا هک کنند خیالی نیست دوباره روزی از نو با آی دی نو می آیم

و تمام شب بیدار وبلاگی می سازم تا و با فیلتر شکن یک روز

وبلاگ خدا را باز خواهم کرد

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ